Splošno
Spoštovani obiskovalec,
Pred uporabo spletne trgovine vas vabimo, da pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izjavljate, da se strinjate, razumete in v celoti sprejemate navedene pogoje.
Spletna trgovina hotel-center.si, s katero upravlja Hotel Center d.o.o., (v nadaljevanju ponudnik) je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalecpridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki.
Splošni pogoji poslovanja in uporaba spletne trgovine hotel-center.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine hotel-center.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom, uporabniki in kupci blaga (v nadaljevanju: kupci).
Upravitelj spletne strani
Polno ime:HOTEL CENTER NOVO MESTO, gostinstvo in turizem, d.o.o.
Kratko ime:HOTEL CENTER NOVO MESTO
Naslov:Glavni trg 23, 8000 Novo mesto
Matična številka:7113544000
Davčna številka:80108580
Zavezanec za DDV: DA
ID za DDV: SI80108580
TRR:SI56 2900 0005 2114 562UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d
Telefon:+386 7 302 18 00
E-pošta:info@hotel-center.si
Odgovornost podjetja za stvarne napake
Reklamacijo zaradi stvarne napake lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek.
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali Hotel Center d.o.o.
Iz naslova stvarne napake lahko napako reklamirate pri prodajalcu in to v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku dveh let, odkar ste prevzeli blago. Po lastni izbiri lahko zahtevate: (1) odpravo napake, (2) vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, (3) zamenjavo blaga, (4) vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova nam morate v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da izdelek pregledamo. Če napaka ni sporna, moramo čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi vašemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, vam moramo v roku 8 dni podati pisni odgovor.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe
1. NAKUP KOT “REGISTRIRANI UPORABNIK” ALI KOT “GOST “
Naročilo lahko izvedete kot registriran uporabnik ali kot gost.
1.1 NAKUP KOT “GOST”
V primeru, da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo potrdite s klikom na gumb REGISTRACIJA.
V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.
1.2 Nakup kot registriran uporabnik
V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino hotel-center.si za registracijo potrebujete veljaven elektronski naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu MOJ RAČUN zgodovino preteklih naročil. Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo potrdite z klikom na gumb “REGISTRACIJA”. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili. Za pregled ponudbe izdelkov prebrskajte našo ponudbo, akcije ali preberite opise pri posameznih izdelkih. Na spletni strani imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono V KOŠARICO. V KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če se z miško ustavite na gumbu KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in gumb NA BLAGAJNO. Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb NA BLAGAJNO ter sledite korakom nakupa.
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo preko našega elektronskega naslova: info@hotel-center.si
Dostopnost informacij
V skladu z 43. b členom ZvPot se ponudnik zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo ter odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi spletne trgovine, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
- o neobstoju pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s petim odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe
Cene in veljavnost ponudbe
Vse cene v spletni trgovini so navedene v € (evrih) in vsebujejo DDV, ponudnik(Hotel Center d.o.o.) je zavezanec za DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov z DDV in vsebujejo stroške dostave.
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.
AKCIJE-POPUSTI
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe.
PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST IN DARILNI VAVČER
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom ali darilnim vavčerjem, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica.
Načini plačila
Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Kartično plačevanje
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev kupcu izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno ob odhodu iz poslovnega prostora.Pri opravljenem nakupu v naši spletni trgovini, stranka dobi račun skupaj s produktom po pošti.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@hotel-center.si ali po klasični pošti na naslov: Glavni trg 23, 8000 Novo mesto, Slovenia.
Ponudnik mora v 5 (petih) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Splošne pogoje poslovanja ter vse ostale informacije lahko podjetje Hotel Center d.o.o. spremeni brez predhodnega obvestila.
V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s Splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na info@hotel-center.si.
Z veseljem vam bomo pomagali!